Tarieven

De verschillende tarieven voor logopedie staan hieronder vermeld.

In 2019 hebben wij met alle zorgverzekeraars een contract. Dit betekent dat de logopedie volledig vergoed wordt door de zorgverzekeraar, ongeacht het aantal behandelingen. Vanaf 18 jaar of ouder geldt eerst het eigen risico, daarna worden alle behandelingen vergoed. Alle behandelingen worden rechtstreeks bij de zorgverzekeraar ingediend, tenzij afspraken niet 24 uur van tevoren worden afgezegd.

BehandelingTarieven
Screening (DTL)€21,09
Anamnese en onderzoek na screening€84,33
Screening, anamnese en onderzoek€105,42
Anamnese en onderzoek na verwijzing€84,33
Eenmalig onderzoek€84,33
Individuele zitting reguliere logopedie€42,16
Telefonische zitting€21,09
Toeslag voor behandeling aan huis/ instelling€23,92
Instructie/ overleg logopedie met ouders/ verzorgers van de cliënt€42,16
Overleg met derden (te declareren aan derden) per uur€84,33
Verslaglegging aan derden (te declareren aan derden) per uur€84,33
* Niet nagekomen of te laat afgemelde afspraak (te declareren aan cliënt) per behandeling€35,23
Myobrace inclusief MYOclean tabletten€62

* In onze praktijk geven wij je graag alle aandacht en goede zorg. Daarom hebben wij het versturen en innen van de verzuimrekeningen uitbesteed aan Infomedics. Infomedics is een professioneel en betrouwbaar bedrijf dat hierin is gespecialiseerd.

Regel het online!

Op de website van Infomedics kun je veel zaken snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van uw betaling controleren
    Ga naar www.infomedics.nl. Je treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het 13-cijferige nummer dat op rekening staat in en controleer of de rekening is betaald. Als dit niet het geval is kun je direct betalen via iDEAL.
  • Betalingsregeling treffen
    Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kun je kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kun je tegen kosten een betalingsregeling treffen. Dit kun je eenvoudig via de website van Infomedics regelen. Klik op de link en vul het formulier volledig in betalingsregeling Infomedics.
  • Veelgestelde vragen
    Als je een vraag hebt kun je het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.

Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van je rekening van Infomedics?

  • Infomedics verwacht dat je de rekening betaalt vóór de vervaldatum zoals vermeld op de rekening.
  • Als je de rekening niet voor de vervaldatum hebt betaald, dan ben je in verzuim zonder dat daarvoor een nadere ingebrekestelling is vereist. Omdat je het uiteraard vergeten kunt zijn, krijg je een herinnering waarbij je wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat je deze hebt ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.
  • Infomedics mag je betaling eerst in mindering brengen op de incassokosten, vervolgens op de in rekening gebrachte rente en tenslotte op het oorspronkelijke bedrag van je rekening.
  • Houd er rekening mee dat, wanneer je een klacht indient of zich inschrijft bij een andere zorgaanbieder, je rekening uiteindelijk nog steeds betaald moet worden. Je betalingsverplichting kan hierdoor niet worden opgeschort.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij je gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om jouw gegevens maximaal te beveiligen. Uiteraard voldoet Infomedics aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vind je hier.

Overige vragen

Het antwoord op de meeste vragen kun je vinden onder veelgestelde vragen. Heb je toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics:

Tel:                                        036 – 20 31 900                

Openingstijden:                 maandag t/m vrijdag – tussen 09:00 uur en 17:00 uur